Braas Konsumenckim Liderem Jakości 2017


2017-11-30
Marka Braas została wyróżniona złotym godłem programu Konsumencki Lider Jakości 2017. Odznaczenie to uzyskują firmy uznawane przez konsumentów za najlepsze na polskim rynku. Wyniki projektu przygotowywane są na podstawie badań przeprowadzonych na grupie około 12.000 osób.

W pierwszej połowie tego roku marka Braas została wyróżniona tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku, który jest przyznawany firmom cieszącym się uznaniem wykonawców. Jak się okazuje, nie tylko dekarze darzą ofertę producenta zaufaniem. Ich opinię podzielają również konsumenci.

Przeczytaj również:

 

Złota odznaka Konsumenckiego Lidera Jakości 2017 została przyznana marce Braas na podstawie badań przeprowadzonych na grupie około 12.000 osób. Respondenci kojarzyli produkty firmy jako najlepsze i pewny wybór. Jako uzasadnienie wskazywali jakość i wytrzymałość produtków. Nie bez znaczenia okazała się również atrakcyjna cena.

 

– Od lat firma Braas stawia sobie za cel dostarczanie produktów najlepszej jakości, dzięki którym klienci spełnią swoje marzenia o posiadaniu ślicznego, a przede wszystkim trwałego i bezpiecznego dachu – mówi Adam Ziółek kierownik marketingu Monier Braas. – Cieszy nas, że te starania są dostrzegane, doceniane, a przede wszystkim przynoszą efekt widoczny w piękniejącym krajobrazie dachowym.

 

Braas oferuje wysokiej jakości dachówki z wieloletnią gwarancją. Elementem wyróżniającym tego producenta na rynku jest piętnastoletnia Gwarancja Systemowa. Do uzyskania jej uprawnia zakup kompletnego systemu dachowego i skorzystanie z usług Certyfikowanego Dekarza Braas. Pozwala to inwestorowi uzyskać dodatkowe zapewnienie o pełnej funkcjonalności produktów.

Więcej informacji na www.gwarancjasystemowa.pl i www.braas.pl



Nadesłał:

j.laczynska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl