BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży


2020-03-26
W obliczu pandemii wirusa COVID-19 BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży dla wszystkich swoich inwestycji w Polsce.

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów, belgijski deweloper przeszedł na tryb pracy zdalnej. Wszyscy sprzedawcy dostępni są telefonicznie i online.

Przeczytaj również:

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów BPI Real Estate Poland zamknęło swoje biura sprzedaży. Na tryb pracy zdalnej przeszła też warszawska centrala firmy w Polsce. Mimo fizycznego zamknięcia biur, wszyscy sprzedawcy pozostają do dyspozycji klientów. Same inwestycje realizowane są również bez zakłóceń.

Zdajemy sobie sprawę, że pomimo koncentracji całego rynku na panującej epidemii potrzeby mieszkaniowe Polaków nie mijają. Dlatego też w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów zainteresowanych naszymi inwestycjami wprowadziliśmy możliwości zdalnego kontaktu z naszymi przedstawicielami, w tym także wideokonferencje. Zainteresowanie tą formą kontaktu jest duże - powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu BPI Real Estate Poland.

Decyzje o zakupie mieszkania podejmowane są zwykle w ciągu kilku miesięcy. Aktualnie czas spędzany w domu sprzyja szukaniu i analizowaniu ofert dostępnych w Internecie, BPI Real Estate Poland wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Tym bardziej, że deweloper w bieżącym roku zakończy budowę aż czterech swoich inwestycji, oddając na rynek blisko 730 mieszkań w ramach projektów Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie.

Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że zarówno realizacja inwestycji, jak i ich sprzedaż zmierza ku końcowi. Na dzień dzisiejszy poziom sprzedaży naszych projektów przewyższa 80%. Dbając o bezpieczeństwo przenieśliśmy pracę biur sprzedaży do sieci, gdzie zainteresowanie naszą ofertą pozostaje na wysokim poziomie. Możliwość udziału w wirtualnym spotkaniu spotkało się z zainteresowaniem naszych klientów. Wydaje się, że digitalizacja obsługi klienta to trend, który, niezależnie od czasu trwania epidemii, utrzyma się na rynku nieruchomości na dłużej - mówi Wojciech Smolak

BPI Real Estate Poland w kontaktach z klientami stawia jedynie na proste i sprawdzone technologie. Kontakt poprzez wirtualne biura sprzedaży z przedstawicielami handlowymi nie wymaga instalacji dodatkowych aplikacji i jest możliwy z dowolnego urządzenia - komputera osobistego, smartphone'a lub tabletu. 



Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl