Ferro i Termet na SBS 2025: nowości, program partnerski i dialog z instalatorami


Ferro i Termet na SBS 2025: nowości, program partnerski i dialog z instalatorami
2025-05-15
Na jubileuszowej edycji targów Grupy SBS w Strykowie na wspólnym stoisku zaprezentowały się marki Ferro i Termet. Była to okazja do prezentacji nowych produktów, lecz przede wszystkim do budowania relacji z ich odbiorcami.

W dniach 13-14 maja 2025 r. odbyła się 10. edycja Targów Grupy SBS. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży instalacyjno-grzewczej w Polsce, organizowane przez grupę zakupową SBS, zrzeszającą kluczowe hurtownie instalacyjne z całego kraju. Na imprezie nie mogło zabraknąć Grupy Ferro, na której stoisku zaprezentowały się dwie marki – Ferro i Termet.

Przeczytaj również:

Siła synergii

Aby podkreślić komplementarność ofert, należące do Grupy Ferro marki zaprezentowały się wspólnie, ukazując pełen przekrój rozwiązań do instalacji sanitarnych i grzewczych.

- Zależało nam, żeby pokazać synergię naszych marek – komentuje Karol Białobłocki, dyrektor marketingu Grupy Ferro. - Z jednej strony Termet z ofertą źródeł ciepła – pomp ciepła, kotłów, z drugiej Ferro z produktami, które te źródła ciepła uzupełniają: systemami instalacyjnymi, armaturą, rozdzielaczami.

Termet zaprezentował nowoczesne urządzenia grzewcze - z naciskiem na pompy ciepła i ekonomiczne kotły gazowe. W centrum uwagi znalazła się propanowa pompa ciepła Termet Heat Titanium Pro, która łączy wysoką efektywność energetyczną z niskim wpływem na środowisko. Urządzenie, którego wysoką jakość potwierdzają niezależne badania i umieszczenie na liście ZUM, zostało docenione również przez odwiedzających, którzy chwalili jej kompaktową konstrukcję oraz możliwość pracy bez dodatkowej grzałki. 

Z kolei marka Ferro po raz pierwszy pokazała kompleksową ofertę rozwiązań do ogrzewania podłogowego – od rur i elementów niezbędnych do ich montażu, przez rozdzielacze i szafki, po systemy sterowania. - Dziś, jako Grupa Ferro, możemy zaproponować kompletne rozwiązania – od źródła ciepła po wszystkie niezbędne komponenty instalacji podłogowej – podkreśla Białobłocki.

FerrPlay – nowy program lojalnościowy

Jednym z głównych celów obecności na SBS 2025 była promocja nowego programu lojalnościowego FerrPlay adresowanego do sprzedawców produktów Ferro i Termet oraz instalatorów. Choć jego start planowany jest na jesień, już teraz można się do niego zapisać. Na stoisku Ferro podczas targów działa specjalna strefa rejestracji.

FerrPlay to program partnerski skierowany do instalatorów i sprzedawców, którzy na co dzień pracują z produktami Ferro i Termet. Uczestnicy będą mogli zdobywać punkty za zakup produktów oznaczonych logo FerrPlay, a potem wymieniać je na bonusy, a także brać udział w szkoleniach i grach edukacyjnych.

– Zależy nam, aby już teraz budować bazę zaangażowanych uczestników programu – mówi Karol Białobłocki. – Uruchomiliśmy stronę FerrPlay.pl, gdzie instalatorzy i sprzedawcy mogą się rejestrować. Każdy, kto dołączy, otrzymuje drobny upominek na start. W ten sposób chcemy już dziś rozpocząć dialog z rynkiem i zainicjować realną współpracę - podkreśla dyrektor marketingu.

Doceniani przez praktyków

Przede wszystkim jednak obecność na SBS 2025 była dla zespołu Ferro i Termet okazją do rozmów z instalatorami, projektantami i pracownikami hurtowni. - To zawsze najcenniejszy moment, kiedy możemy bezpośrednio poznać opinie i potrzeby naszych odbiorców. Ich uwagi i sugestie pozwalają nam lepiej dostosować ofertę do realiów rynku – zaznacza Białobłocki i dodaje, że wiele pozytywnych opinii zebrały filtry skośne z magnesem i magnetyczne separatory Ferro. - Jak podkreślali instalatorzy, bardzo dobrze sprawdzają się w instalacjach ze źródłami ciepła. Są cenione za skuteczność działania i łatwość montażu. Bardzo nas to cieszy - podkreśla.

Dużo pozytywnych komentarzy dotyczyło także zaprezentowanych przedpremierowo nowoczesnych pomp obiegowych GPA III oraz estetycznych i praktycznych szafek do rozdzielaczy Ferro. Wszystkie te rozwiązania wyróżniają się dbałością o jakość i estetykę wykonania, co przekłada się nie tylko na niezawodność, lecz także na pozytywny odbiór gotowej instalacji przez inwestora.

Ferro i Termet na fali – mocna pozycja i ambitne plany

Duże zainteresowanie stoiskiem na SBS 2025 potwierdziło silną pozycję marek Ferro i Termet na polskim rynku instalacyjnym. Komplementarność oferty, otwartość na dialog z branżą i chęć wspierania instalatorów w codziennej pracy przekładają się na konkretne działania. Nowe produkty, takie jak systemy do ogrzewania podłogowego, szafki, separatory czy pompy GPA III, a także nowy program lojalnościowy FerrPlay pokazują, że Ferro i Termet nie tylko nadążają za trendami, lecz aktywnie współtworzą przyszłość polskiej branży instalacyjnej.

 



Nadesłał:

Ferro
http://ferro.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl