Marka GROHE wprowadza nowe rozwiązanie dla profesjonalistów – subbrand GROHE Professional


2022-06-29
GROHE Professional to nowy subbrand marki GROHE, który obejmuje dedykowaną ofertę produktów oraz dopasowaną ofertę usług i szkoleń.

·         Obecnie branża sanitarna staje przed dużym wyzwaniem. Z powodu problemów środowiskowych i zmian demograficznych rosną oczekiwania konsumentów w zakresie designu oraz funkcjonalności w przestrzeni domowej. To z kolei wiąże się z wyborem bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań, których montaż może być bardziej czasochłonny. Średnio 65%[1] firm instalacyjnych traci zlecenia z powodu zbyt małej liczby pracowników, a instalatorzy nie są w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na swoje usługi. Rosną także oczekiwania konsumentów wobec architektów oraz projektantów wnętrz. Dlatego właśnie marka GROHE stworzyła subbrand GROHE Professional, którego celem będzie ułatwienie pracy wszystkim profesjonalistom poprzez dostosowanie oferty produktowej i usług do ich potrzeb. To przede wszystkim dedykowane portfolio, które obejmuje kultowe już rozwiązania marki, w tym wydajne w instalacji rozwiązania podtynkowe. Dodatkowo w nowej ofercie GROHE znalazły się również usługi i szkolenia obejmujące przede wszystkim program GROHE GIVE, stworzony z myślą o młodych ludziach zainteresowanych wyborem zawodu instalatora jako ścieżki swojej kariery. GROHE Professional jest sposobem producenta rozwiązań sanitarnych do kuchni i łazienki na to, by pozostawać o krok przed konkurencją i torować drogę do przyszłości branży. A wszystko to w ramach codziennego wsparcia dla partnerów marki: instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz salonów sprzedaży i inwestorów.

Przeczytaj również:

 

„Dzięki GROHE Professional podkreślamy nasze zaangażowanie w utrzymanie jak najlepszych relacji z partnerami branżowymi. Bazując na doświadczeniu i wiedzy, stworzyliśmy kompleksowy pakiet produktów i usług, który zapewnia rozwiązania dla branży sanitarnej, stojącej obecnie w obliczu wielu wyzwań. Instalatorzy są podstawą naszej branży, więc dla nas, jako wiarygodnego partnera, rzeczą oczywistą jest pomaganie im w codziennej pracy najlepiej jak tylko potrafimy” - mówi Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG.

Kultowe bestsellery i ukryte perełki: portfolio GROHE Professional

Aby codzienna praca instalatorów była tak łatwa i wydajna, jak to tylko możliwe, w ofercie GROHE Professional znajdują się funkcjonalne rozwiązania: od wszechstronnej kolekcji GROHE Eurosmart, przez armaturę termostatyczną GROHTHERM po systemy do montażu podtynkowego jak GROHE Rapido SmartBox lub GROHE Rapid SLX. Portfolio, cenione przez ekspertów na całym świecie, opiera się na czterech filarach marki: niezawodnej jakości, ponadczasowym designie, innowacyjnej technologii (której przyświeca cel łatwej i szybkiej instalacji), a także – co równie ważne, zrównoważonym rozwoju od produkcji do użytkowania. Te cechy nie tylko ułatwiają pracę instalatorom, ale także przyczyniają się do zadowolenia klientów, a tym samym do bardziej udanych i długoterminowych relacji biznesowych. Kolejną zaletą oferty GROHE jest koncepcja Perfect Match: ekspert od kuchni i łazienek oferuje całościowe rozwiązania, które są idealnie dopasowane pod względem formy i funkcji. To nie tylko upraszcza proces konsultacji, ale także daje możliwość rozszerzenia projektu na stworzenie zupełnie nowej kuchni lub łazienki. 

Przyszłość jest teraz: szkolenia dla następnego pokolenia

Niedobór wykwalifikowanej kadry pracującej w branży sanitarnej to wyzwanie, któremu firma GROHE postanowiła sprostać. Marka opracowała ofertę szkoleniową dla profesjonalistów przyszłej generacji. Poprzez swój program GIVE („GROHE Installer Vocational Training and Education”) firma GROHE wspiera instytucje kształcenia zawodowego w regionie EMENA, a po ukończeniu edukacji dba, by absolwenci mogli zdobywać doświadczenie zawodowe.

Wspólne starania, by spełniać rosnące oczekiwania względem ekologii

 

Zarówno właściciele nieruchomości, jak i deweloperzy coraz częściej traktują zrównoważony rozwój jako priorytet. Jest on także istotnym elementem nowej strategii marki GROHE, która dąży do owocnej współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi. Firma chce nie tylko realizować globalne cele zrównoważonego rozwoju, ale także dostosowywać się do zmieniających się wymagań klientów dotyczących względów ekonomicznych. Dzięki zastosowaniu w rozwiązaniach marki GROHE technologii oszczędzających wodę, architekci, projektanci wnętrz oraz deweloperzy mogą dokonać zielonej transformacji w nieruchomościach, łącząc kreatywną wizję z ekologią. Jest to proces przekształcania się z partnerów biznesowych w liderów wpływu, którzy są gotowi na wyzwania jutra już dziś.



[1] USP, Raport European Mechanical Installation Monitor, Q4 2019, 2020.



Nadesłał:

AniaGOW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl