Produkty marki Cersanit w finale konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2019”
Kolekcja płytek ceramicznych Gravity oraz pisuar Crea marki Cersanit zostały nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2019”.
Tym samym, wyróżnione produkty nie tylko zostaną zaprezentowane na wystawie – ocenionej jako najlepsza wystawa designu w Polsce, ale pojawią się również w książkowym katalogu. Konkurs ma na celu wyłonienie i promowanie najlepiej zaprojektowanych produktów oraz usług na polskim rynku, a zarazem wspieranie stale rozwijającej się przedsiębiorczości. Do finału wskazane zostały produkty, wybierane spośród 9 kategorii, które uzyskały pozytywną ocenę ekspertów i badaczy z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. „Dobry Wzór” to najstarszy i najbardziej wiarygodny polski konkurs wzorniczy - wyróżnia go 25-letnia tradycja. Do finału tegorocznej edycji dostały się dwa produkty marki Cersanit. W kategorii „strefa domu” są to płytki Gravity, natomiast w kategorii „strefa publiczna” doceniony został pisuar z kolekcji Crea. Wyróżnioną w konkursie kolekcję Gravity, cechują intensywne, eleganckie barwy - łączące w sobie siłę modnego granatu i delikatność klasycznej bieli – dając przy tym niestandardowe i nieoczywiste możliwości w aranżacji wnętrza. W kolekcji dostępne są aż trzy warianty satynowo wykończonych płytek – gładkie, z delikatnym geometrycznym wzorem oraz mocno zaznaczoną strukturą. Idealnie sprawdzą się we wnętrzach o różnej stylistyce, a także niezależnie od typu płytek - wpiszą się w aktualne trendy. Drugi produktem marki Cersanit, który został finalistą w kategorii „strefa publiczna” jest pisuar z kolekcji Crea. Wyróżniają go proste, eleganckie kształty o czystej, geometrycznej formie. Cała kolekcja Crea charakteryzuje się lekkością i konsekwentnie wykorzystuje motyw cienkich linii. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu Cersanit White pisuar zachwyca wyjątkową bielą, a brak dodatkowych krawędzi w technologii CleanOn redukuje zbieranie się bakterii i zarazków. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi były oceniane według takich kryteriów, jak: cechy wizualne, cechy użytkowe, cechy ekonomiczne i wartości dodatkowe, wyróżniające produkt – innowacyjność, oryginalność oraz komfort użytkowania.
Nadesłał:
z.kukielak@gardenofwords.pl
|