DRUTEX ponownie wyróżniony przez klientów
DRUTEX S.A., wiodący producent stolarki okienno-drzwiowej w Europie, został wyróżniony w dwóch prestiżowych konkursach. Po raz czwarty z rzędu został nagrodzony tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2018 w kategorii „Okna elewacyjne”.
Naszym celem jest dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości. Nasz biznes rozwijamy jednocześnie w przekonaniu, że podstawą sukcesu jest uczciwość, rzetelność i bycie fair względem wszystkich uczestników tego rynku. Chcemy być solidnym partnerem dla naszych kontrahentów i w pełni wiarygodną firmą dla klientów i pracowników. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze wartości są dostrzegane przez innych. To dla nas olbrzymie wyróżnienie znaleźć się po raz kolejny w wąskim gronie najwyżej ocenionych przedsiębiorstw w ramach dwóch prestiżowych konkursów. - mówi Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex.
W rankingu Budowlana Marka Roku DRUTEX wyróżniony został tytułem Championa Roku 2019. W konkursie wyłonione zostały najlepsze firmy na podstawie wyników profesjonalnie przeprowadzonych badań rynkowych wśród budowlanych firm wykonawczych w latach 2014-2019. Analizowane były marki charakteryzujące się wysoką pozycją w opinii ich przedstawicieli. Organizatorem rankingu jest ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, które przyznaje tytuły na podstawie niezależnych badań ankietowych w konkursie od 2001 r. Tytuł Championa 2019 przyznany został wyłącznie trzem markom, które zdobyły największą liczbę punktów.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 13 czerwca br.
DRUTEX został wyróżniony także tytułem Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand. Metodologię badania reputacji marki opracowała prof. UW Dominika Maison – ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych oraz założycielka agencji badawczej Maison&Partners. Badanie obejmuje niemal 250 marek i firm w 25 kategoriach produktów i usług i prowadzone jest od 14 lat. Pomiar reputacji marki prowadzony jest wśród osób znających daną markę lub firmę z zastosowaniem narzędzia opracowanego przez prof. Dominikę Maison obejmującego pięć kluczowych wymiarów, tj: zaufanie, referencja, atmosfera medialna, CSR oraz dobry pracodawca. Na podstawie uzyskanych wyników dla każdej marki jest obliczany wskaźnik reputacji, który przyjmuje wartości w zakresie od 1 do 100 punktów. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand jest nadawany wyłącznie wtedy, gdy wartość wskaźnika reputacji wynosi minimum 60 punktów. DRUTEX otrzymał 72 punkty w Badaniu Reputacji Premium Brand, które powstaje w oparciu o opinie ponad 10 000 respondentów.
Uroczystość uhonorowania laureatów prestiżowym tytułem Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand odbyła się 13 czerwca br. w centrum biznesowym Mała Warszawa
DRUTEX jest niekwestionowanym liderem na europejskim rynku. Firma od lat wyznacza trendy w branży, stając się wzorem dla konkurencji. Systematyczne wdrażanie nowych technologii oraz wykorzystanie inteligentnych rozwiązań uplasowało obecny potencjał produkcyjny DRUTEXU na poziomie 7000 okien dziennie.
Nadesłał:
mskala@tauber.com.pl
|