Fakty i mity o zakupie stolarki okiennej w nowej rzeczywistości


2020-05-07
Pierwsza fala epidemii koronawirusa wstrząsnęła całym światem, ograniczyła nie tylko codzienne, podstawowe funkcjonowanie, ale też dalsze plany na przyszłość.
Przeczytaj również:


Branża stolarki okiennej bardzo szybko odnalazła się w nowej rzeczywistości, co pozwala kontynuować budowy bez konieczności przedkładania terminów. Marka KRISPOL zebrała najczęściej zadawane przez klientów pytania i obala mity.

Cały proces wyboru i zakupu stolarki może odbyć się online.

Mit. Wybrane elementy procesu zakupu stolarki okiennej, jak np. pomiary na budowie, muszą zostać sfinalizowane na podstawie realnych danych. Natomiast część działań – takich jak definiowanie potrzeb inwestora, dobór technologii i decyzje dotyczące estetyki – oczywiście można sfinalizować w trybie online w kilku prostych krokach.
Klient wyszukuje najbliższy salon na stronie  https://krispol.pl/salony/ , następnie wybiera dogodną formę kontaktu – drogą mailową, telefonicznie lub za pomocą wideokonferencji (aplikacja Messener lub Whats App). Po zbadaniu potrzeb, a często również wideo konsultacji inwestor otrzymuje mailowo indywidualną wycenę wybranych elementów lub całego kompletu stolarki.   

W następnym kroku, po krótkim wywiadzie  dotyczącym stanu zdrowia inwestora i braku przeciwwskazań, umówiony zostaje bezpieczny pomiar na budowie. Ostatnim etapem jest finalizacja oferty i potwierdzenie warunków przez budującego mailowo lub podczas spotkania w odpowiednio przygotowanym i zabezpieczonym salonie KRISHOME.

Umowę można podpisać przez Internet.

Fakt. Sieć salonów KRISHOME udostępnia klientowi możliwość zdalnego potwierdzenia umowy, bez konieczności wychodzenia z domu.

Przez Internet nie zostanę zapoznany ze wszystkimi możliwościami.

Mit. Wprowadzenie wideorozmów pozwoliło na swobodną prezentację produktów również  w przestrzeni internetowej. Inwestor może dopytać o interesujące go rozwiązania, zobaczyć inspiracje kolorystyczne etc.

Zamówienie stolarki przez Internet jest dłużej realizowane.

Mit. Wszystkie zlecenia docierają do producenta w takim samym czasie – bez względu na to, czy finalizacja umowy miała miejsce w salonie sprzedaży, czy przez Internet.

Pomiar na budowie jest bezpieczny.

Fakt. Zastosowanie wszystkich środków bezpieczeństwa,  a także brak przeciwskazań po stronie inwestora, umożliwia wykonanie planowego pomiaru na budowie. Zanim wizyta zostanie umówiona,  doradca przeprowadzi krótki wywiad dotyczący stanu zdrowia – zapyta również o samopoczucie pozostałych członków rodziny, a także o przebywanie za granicą i  kontakt z osobami, które w ostatnim czasie podróżowały. Środki te mają na celu potwierdzenie, że wizyta może się odbyć. Bardzo ważne, aby w dniu pomiaru wyeliminować obecność innych ekip budowlanych na terenie inwestycji, a także do minimum ograniczyć liczbę osób. Aby zachować bezpieczeństwo, monterzy nie przywitają się poprzez podanie ręki, będą zachowywali bezpieczną odległość, dezynfekowali często ręce, a także stosowali środki ochrony osobistej.

Wizyta w salonie jest możliwa.

Fakt. Środki prewencyjne,  przeszkolenie doradców techniczno-handlowych, a także zdrowy rozsądek kupujących – pozwalają na bezpieczną wizytę w salonie KRISHOME.
Zanim inwestor umówi się na wizytę, doradca zapyta (podobnie jak przy umawianiu pomiarów na budowie czy montażu) o stan zdrowia, jeśli nie będzie żadnych przeciwskazań, umówiony zostanie dogodny termin wizyty. W trakcie spotkania salon będzie zamknięty dla innych kupujących, przed wizytą wykonywana będzie staranna dezynfekcja, a pracownicy zastosują środki ochrony osobistej – maseczki i rękawiczki jednorazowe, nie przywitają inwestora poprzez podanie ręki, dodatkowo będą zobowiązani do zachowywania dystansu. Jeżeli inwestor zdecyduje się na finalizację umowy w salonie, rekomendowane są transakcje bezgotówkowe.

Montaż na budowie to zagrożenie.

Mit. Podobnie jak w przypadku pomiarów na budowie – zastosowanie wszystkich środków ostrożności i przy braku przeciwskazań, możliwe jest kontynuowanie prac bez przeszkód  i opóźnień.

Marka KRISPOL przygotowała dla inwestorów materiał wideo, w którym przedstawione są możliwe rozwiązania: https://www.youtube.com/watch?v=5tkwPAnDoQE



KRISPOL
press box


Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl