Podłoga skrojona na miarę
                		 
		             | 
        
Coraz większą popularnością cieszą się inwestycje realizowane na indywidualne zamówienie. Zaletą takiego rozwiązania jest wyjątkowy produkt, inny niż wszystkie. Dobrym przykładem są podłogi marki Chapel Parket, które w ten sposób tworzone są dla polskich klientów od niemal 20 lat.
 
   
Make to Order (MTO) – tym określeniem oznacza się produkty tworzone na indywidualne zamówienie. W przeciwieństwie do produkcji Make to Stock (MTS), w której wyroby powstają na zapas, ideą stojącą za produktami MTO jest indywidualność, wyjątkowość i niepowtarzalność. Ich produkcja rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia, a inwestor do efektu finalnego ma całkowitą kontrolę nas produktem. Dzięki temu każdy może stworzyć wyrób na miarę własnych potrzeb i upodobań.
 
   
Przykładem marki, która od lat funkcjonuje w ramach idei MTO jest Chapel Parket. Dębowe podłogi sygnowane tym brandem powstają od podstaw – inwestor już na początku decyduje o wszystkich cechach, począwszy od rodzaju użytego materiału (lity/warstwowy), elementu (klepki/deski/kasetony) przez kolor, selekcję drewna, kolekcję, na mikrofazie i sposobie wykończenia skończywszy. Jednym słowem – podłoga, niczym garnitur u krawca, skrojona na miarę.
 
   
Atutem takiego rozwiązania jest nie tylko poczucie kontroli nad produktem, ale również świadomość posiadania wyrobu unikalnego. Liczba możliwości jest imponująca, a granicą własna wyobraźnia.
 
   
Jak to wygląda w praktyce w przypadku Chapel Parket? Marka stała się synonimem stylizowanych podłóg, które choć powstają z zupełnie nowego surowca, dzięki specyficznym metodom obróbki przywodzą na myśl wiekowe drewno. Marka słynie również z realizacji nietypowych zamówień takich jak: wielobarwne podłogi (inwestor może zamówić deski w kilku kolorach), klepki w ponadstandardowych rozmiarach, indywidualne wzory kasetonów (Muzeum Czartoryskich w Krakowie) czy dębowy podjazd dla wózków osób niepełnosprawnych. Zamówienia spoza regularnego cennika są czasochłonne i wymagają więcej pracy, jednak efekty są imponujące i mówią same za siebie.
 
   
Możliwości marki Chapel Parket: ponad 50 kolorów, 4 selekcje drewna, deski w szerokości od 85 mm do 385 mm, 3 rodzaje klepek i 10 wzorów kasetonów, 6 sposobów wykończenia drewna. Łącznie pozwala to stworzyć ponad 60 tysięcy różnorodnych produktów.
 
   
 
   
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią 
 www.chapelparket.pl
 www.facebook.com/ChapelParketPolska 
 Instagram: chapel_parket_polska
 Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna. 
 
 
   
* * *
 KONTAKT: 
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl
 Kontakt dla mediów:
 Iwona Cybulska 
 specjalista ds. public relations
 iwona.cybulska@adventure.media.pl 
 Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
 www.adventure.media.pl   
 tel. 780 115 953
 
 
  
        
		Nadesłał:
            Adventure Media 
	 | 
	
	      		      
		            



