Premiera pierwszego odcinka programu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI już za nami


2020-02-12
Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku.
Przeczytaj również:


Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl .

Premierowy odcinek „Salonowych Rewolucji” można już obejrzeć na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI pod adresem: https://youtu.be/nGBqyIshO_8 . Prezentuje on metamorfozę sklepu ARTEX z Chełma, dzięki której firma założona w latach 90 przeobraziła się w salon sprzedażowy przyszłości. Nowa przestrzeń daje klientom to, czego nie może dać internet czy katalog sprzedażowy: możliwość doświadczania.

– Salon sprzedażowy to nie muzeum, przestrzeń ekspozycyjna ma żyć. Aby ośmielić klientów, zastosowaliśmy innowacyjną technikę komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliżu zamieszczone zostały informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. „JESTEM SMART”, ale także polecenia zachęcające do interakcji, takie jak: „DOTKNIJ MNIE”, czy „OTWÓRZ” – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI. – Dla klientów ważne jest doświadczanie produktów, bo przecież kupujemy zmysłami – wzrokiem, dotykiem, węchem… – tłumaczy Borowiński.

Autorska koncepcja komunikacji produktowej zastosowana w ramach projektu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI zachęca klienta do odwiedzenia salonu – by mógł dotknąć, włączyć, otworzyć, przesunąć, zobaczyć i przetestować.

WIŚNIOWSKI Concept – serce projektu

Marka WIŚNIOWSKI w ramach projekt Salonowe Rewolucje stworzyła unikalny sposób myślenia o produktach: o tym, jak je właściwie prezentować i sprzedawać. Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart domu” dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

Jak przeobraził się salon ARTEX – bohater pierwszego odcinka

W wyniku rewolucji wnętrze salonu ARTEX zostało uporządkowane, podzielone według grup produktowych i wyodrębniono w nim dwie części: strefę sprzedaży i strefę konceptu. Dzięki temu klienci oglądający ekspozycję nie spotykają się z tymi, którzy składają zamówienia – to zapewnia obu tym grupom komfort i spokój. Ponadto, zgodnie z innowacyjną koncepcją komunikacji produktowej marki WIŚNIOWSKI, goście salonu mogą tu wszystkiego dotknąć, wypróbować i są o tym skutecznie poinformowani. Całości dopełnia profesjonalnie użyte światła i stonowane kolory – produkty są eksponowane na tle delikatnych szarości, które nie męczą wzroku i budują przyjazny klimat.

Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami

Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.

Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . Pierwszy odcinek jest już dostępny: https://youtu.be/nGBqyIshO_8

Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek  
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom  
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych







Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.

WIŚNIOWSKI
press box


Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl