Somfy i HSKi- Bezpiecznie w domu i na stoku
Co łączy producenta inteligentnej automatyki domowej z jedną z najlepszych szkół narciarskich w Polsce? Firma Somfy oraz szkoła Narciarstwa HSKi łączą siły we wspólnej akcji, propagując bezpieczeństwo w domu i na stoku.
Co łączy producenta inteligentnej automatyki domowej z jedną z najlepszych szkół narciarskich w Polsce? Przede wszystkim troska o bezpieczeństwo. Somfy dba na co dzień o poczucie spokoju milionów mieszkańców domów i apartamentów na świecie, a od czterech lat we współpracy ze szkołą narciarstwa HSKi propaguje bezpieczeństwo na stokach.
Odpoczywamy, gdy czujemy się bezpiecznie, a jeszcze lepiej korzystamy z wypoczynku, spędzając aktywnie wolny czas. Każdy, kto chce się o tym przekonać, może wybrać się do Zakopanego na stok Harenda. Tutaj w ramach wspólnej akcji marki Somfy, lidera w zakresie inteligentnej automatyki domowej oraz szkoły narciarskiej HSKi, można spędzić bezpieczne ferie pod okiem wykwalifikowanych instruktorów narciarstwa oraz snowboardu. Poprzez zabawę propagowane są zasady bezpieczeństwa na stoku. Każdy nauczy się tu jak rozgrzać się i przygotować się do sezonu, pozna zasady bezpieczeństwa w czasie korzystania ze stoku. Do wyboru mnóstwo atrakcji sportowych i typowo rekreacyjnych, konkursów. Każdy miłośnik sportów zimowych znajdzie coś dla siebie.
Współpraca Somfy i HSKi trwa już od czterech lat. Wspólna idea to rozpowszechnianie zasad bezpieczeństwa tak, by korzystanie ze stoku było dla wszystkich udaną zabawą. „Myśląc o bezpieczeństwie na stoku decydujemy się na założenie kasku. Jednak podobnie jak na drodze w czasie jazdy samochodem, dzielimy stok z innymi uczestnikami o różnych umiejętnościach i podobnie jak na drodze jesteśmy odpowiedzialni również za innych. Dlatego tak ważna jest edukacja w zakresie zasad bezpieczeństwa, bo przed brakiem odpowiedzialności nie ochroni nas kask. Dlatego cieszymy się i jesteśmy dumni że marka Somfy, która w zakresie bezpieczeństwa może powiedzieć bardzo dużo, przyłączyła się do naszych działań” – mówi Andrzej Hyc, właściciel HSKi
Partnerzy podkreślają to, że każdy w czasie wypoczynku powinien czuć się jak w domu, czyli przede wszystkim bezpiecznie. Somfy jako producent inteligentnych rozwiązań smartHome, w tym systemu Somfy Protect, dostarcza rozwiązania, dzięki którym możemy być spokojni o nasz dom, nawet w czasie urlopu. „Dzięki systemom typu smart, nasz dom zawsze jest pod pełną kontrolą, nawet wtedy, gdy jesteśmy na nartach, wysoko w górach. Inteligentny system pozwoli nam w dowolnej chwili uchylić okno i wywietrzyć mieszkanie, umożliwi zdalne otwarcie bramy, dzięki czemu kurier bez problemu zostawi na podjeździe długo wyczekiwaną paczkę. A to co najważniejsze możemy mieć pewność, że dzięki Somfy Protect nasz dom jest zabezpieczony, a my w każdej chwili, dzięki mobilnej aplikacji, możemy sprawdzić czy w domu wszystko w porządku. A gdy już wrócimy z ciężkimi walizkami, centrala sterująca automatycznie otworzy drzwi wejściowe i włączy światło – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy w Polsce.
Czwarta edycja wspólnej akcji Somfy i HSKi rusza już 14 stycznia.
SOMFY – to światowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do rolet, bram i żaluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwiązania, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.
Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.
W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.
Nadesłał:
magdalena.wozniak@theimagine.pl
|