Remont po polsku, czyli jak zmieniamy nasze domy
W Polsce trwa budowlany boom – aż 75% Polaków w zeszłorocznych sondażach zadeklarowało, że planuje przeprowadzić w tym roku remont domu lub mieszkania. I faktycznie – często zmieniamy otaczającą nas przestrzeń. Gdy prace są bardziej skomplikowane, prosimy o pomoc profesjonalistów.
Dla większości z nas, remont to jedna z pięciu najbardziej stresujących sytuacji w życiu prywatnym.[1] Wymaga nie tylko nakładów finansowych, ale również czasu oraz dobrego przygotowania. Każdy z nas wie, że o remoncie warto pomyśleć już kilka miesięcy wcześniej, bez względu na to czy w planach mamy ogromne zmiany, czy wymianę sprzętów w kuchni lub łazience. Coraz ważniejsza staje się dla nas wygoda, więc często szukamy firm, które oferują dodatkowe usługi i odciążą nas z ogromu obowiązków.
Zmiany, zmiany
Polakom z roku na rok coraz bardziej zależy na tym, aby wnętrza w których żyją oddawały ich charakter oraz upodobania. Nic więc dziwnego, że często nie poprzestajemy na ich odświeżeniu i podejmujemy się ich generalnego remontu. Dlaczego remontujemy? Głównymi powodami, dla których decydujemy się na remont jest chęć zmiany i odświeżenia otoczenia, powiększenie rodziny lub wymagająca naprawy usterka. Z roku na rok coraz odważniej podejmujemy się także odnowienia pomieszczeń codziennego użytku, takich jak łazienka, kuchnia czy sypialnia. W większości z nich konieczna jest wymiana sprzętów AGD i RTV, a co za tym idzie - ich podłączenie oraz instalacja. Jak wynika z badań, większość Polaków w trakcie remontu decyduje się na skorzystanie z pomocy fachowców. Ich pomocy potrzebuje ponad 60% respondentów. [2]
Współczesny konsument oczekuje kompleksowej obsługi, a kupując nowe urządzenia chce możliwie szybko cieszyć się ich pełną funkcjonalnością. Dlatego klienci są zainteresowani tym, jakie usługi oferujemy w naszych sklepach. Najczęściej pytania dotyczą dostawy oraz wniesienia sprzętów, ich instalacji czy podłączenia do sieci gazowej, elektrycznej i kanalizacyjnej. Rynek wciąż się zmienia, a sklepy z elektroniką użytkową dynamicznie rozwijają ofertę dodatkowych usług. Doświadczenia zakupowe klientów nie kończą się w momencie, gdy opuszczają sklep - mówi Gregor Nawrath, COO MediaMarktSaturn Polska.
Z myślą o wygodzie
Wymieniając oraz kupując nowe sprzęty, coraz większą uwagę przykładamy do faktu, czy sprzedawca oferuje dodatkowe usługi. Jedną z najbardziej pożądanych jest dostawa oraz wniesienie kupionego sprzętu. Równie chętnie klienci korzystają z ochrony zakupionego sprzętu oraz wszystkich usług zwiększających bezpieczeństwo i funkcjonalność nowych produktów. Bardzo często pytamy w sklepach także o usługę podłączenia urządzeń AGD, montaż czujników czadu lub dymu.
W przypadku niektórych elektromarketów, takich jak MediaMarkt, oferta usług dodatkowych obejmuje większość koniecznych czynności, dzięki którym będziemy mogli w pełni korzystać z zakupionych urządzeń. Fachowcy MediaMarkt nie tylko zainstalują i skonfigurują nowy telewizor, przełożą drzwi w lodówce, ale mogą także podłączyć urządzenia AGD do sieci wodno-kanalizacyjnej czy gazowej, uruchomią je i dokonają wpisu do karty gwarancyjnej. Co więcej, zabiorą z mieszkania niepotrzebne elektrośmieci, takie jak stara lodówka, telewizor czy pralka. Wystarczy zgłosić taką usługę przy zamówieniu dostawy nowych urządzeń. Dzięki temu będą one mogły ponownie być źródłem cennych surowców.
Oferta usług dodatkowych oferowanych przez sklepy z elektroniką stale się poszerza. Wszystko z myślą o potrzebach i wygodzie klientów. To właśnie kompleksowa obsługa często przesądza o tym, gdzie klient zdecyduje się na zakup.
Planujesz remont? Zapoznaj się z pełną ofertą usług dodatkowych MediaMarkt: https://mediamarkt.pl/
[1] Polacy a stres. Raport z badania ilościowego (2016) http://docplayer.pl/31320826-Polacy-a-stres-raport-z-badania-ilosciowego-warszawa-23-marca-gfk-august-10-2016-polacy-a-stres.html
[2] Jak remontują Polacy? Raport (2018) https://fixly.pl/blog/wp-content/uploads/2019/03/Fixly_raport_remonty_2018.pdf
Nadesłał:
HKStrategiesPL
|