Tytuł Budowlanej Marki Roku tradycyjnie już przyznany firmie ROCKWOOL
Budowlana Marka Roku, tytuł przyznawany już od 12 lat, to jedno z ważniejszych i bardziej prestiżowych wyróżnień w branży budowlanej w Polsce. ROCKWOOL Polska po raz 11 został wyróżniony tytułem Złotej Marki Budowlanej, za jakość produktów oraz łatwość i wygodę ich montażu.
Podczas tegorocznej uroczystej gali w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy firma ROCKWOOL po raz 11 otrzymała pierwszą nagrodę – tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Materiały izolacyjne – wełna mineralna”. – W ROCKWOOL wyznajemy zasadę, że wciąż należy się doskonalić i spoglądać w przyszłość, aby dostarczać naszym klientom coraz doskonalsze produkty i spełniać ich rosnące oczekiwania. Nie chcemy podążać za rynkiem, chcemy być pionierami. Otrzymanie po raz kolejny wyróżnienia przyznawanego przez praktyków jest dowodem, że oferowane przez nas produkty, rozwiązania oraz usługi jakie świadczymy mają najlepszą jakość i są odpowiedzią na potrzeby profesjonalistów, ekspertów, ale również inwestorów. – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.
ROCKWOOL swoją pozycję lidera w branży zawdzięcza nie tylko produktom o wyjątkowych parametrach i doskonałej jakości, ale także strategii biznesowej opartej na innowacjach i działaniach mających na celu wyprzedzanie rynku. Aby móc oferować klientom najbardziej innowacyjne i najlepsze jakościowo produkty i rozwiązania ROCKWOOL realizuje szeroki plan rozwoju infrastruktury produkcyjnej. Nowa linia w Cigacicach, ostatnia inwestycja zakończona w tym roku, pozwala na wykorzystywanie najnowszej technologii do produkcji wełny skalnej. Umożliwi to dalszy rozwój i ekspansję na rynku oraz wprowadzanie coraz bardziej nowoczesnych produktów, a także rozszerzanie zastosowania wełny skalnej na nowe segmenty. Pozwoli także na dostarczanie na rynek produktów o jeszcze lepszych parametrach, czego przykładem może być nowe portfolio rozwiązań do dachów płaskich i przygotowywane produkty fasadowe, którym stawia się specjalne wymagania dotyczące właściwości mechanicznych i bezpieczeństwa pożarowego. To wszystko znajduje odzwierciedlanie w postrzeganiu firmy ROCKWOOL jako lidera w branży i eksperta wprowadzającego innowacyjne rozwiązania od lat.
Ranking Budowlana Marka Roku przez 12 lat obecności na polskim rynku budowlanym zyskał duży prestiż i uznanie wśród ekspertów – teoretyków i wykonawców. Sposób w jaki wyłaniani są laureaci ma na to znaczący wpływ. Nagrody przyznawane są na podstawie wyników ankiet przeprowadzanych wśród praktyków – pracowników firm wykonawczych z całego kraju. To oni pracują z ocenianymi produktami na co dzień i mają szansę poznać je od podszewki i w realnych warunkach sprawdzić ich deklarowane właściwości, innowacyjność oraz łatwość i wygodę montażu.
Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Klasyfikację oparto o niezależne badania przeprowadzone na reprezentatywnej próbie pracowników ok. 2000 firm wykonawczych z całego kraju.
Nadesłał:
Mondaypr
|